לאורך הים

עופרה חזה שרה  - "לאורך היום אין גלים יש עולם .... " והיום יש גם הרבה בתים חדשים לאורך הים.

הים נמצא לאורכה של ישראל ולא רק בת"א. נכון שהעיר ת"א מציעה עוד הרבה דברים מעבר לנוף יפה של ים אבל יש לזה מחיר יקר.

אתר נדלן.קום יצא לחפש לכם ים קצת פחות ביוקר...

איפה תמצאו את המרפסות עם הנופים הכי יפים במחירים זולים יותר מת"א?      

 

התחלנו בנקודה הכי צפונית במישור החוף  -

 

נהריה

בירת הגליל המערבי אשר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה. בשנים האחרונות התעורר שוק הנדל"ן בעיר הצפונית ויש ביקוש רב לנדל"ן בנהריה. אפילו הצרפתים שכבר מילאו את נתניה מתחילים לגלות עניין בנהרייה גם בנהריה.

כביש 6 אשר מתוכנן בהמשך להגיע עד לצומת כברי הנמצאת ק"מ ספורים מהעיר יקרב את נהרייה לאזור המרכז ותורם רבות להתעוררות ביקוש הנדל"ן בעיר.

שכונות חדשות עם אלפי יח"ד חדשות מתוכננות בנהרייה כמו שכונת אכזיב היוקרתית הממוקמת על קו החוף.

שכונת אכזיב כוללת בנייני מגורים בני 5-9 קומות עם מגוון דירות ייחודיות, עם מרפסות הפונות אל הים, וכמו כן וילות, מבני ציבור ומרכז מסחרי חדש.

 

 שכונת אכזיב החדשה בנהריה. הדמיה.

 

עכו –

עיר נמל עתיקה המתפארת בטיילת יפה לאורך החוף, שופעת אטרקציות ואתרים היסטוריים ייחודיים.

עכו היא עיר של דו-קיום, ערבים ויהודים שחיים בה יחדיו בשכנות ובכבוד הדדי במשך שנים רבות.

לצד ההיסטוריה והייחודית העתיקה שבעיר, עכו מתפתחת ונמצאת בתנופת פיתוח.

במשך שנים היה קבלן אחד שקיבל את כל העבודות בעיר אבל בשנים האחרונות גם החברות הכי גדולות הבינו את היתרונות של העיר המנומנמת ונכנסו בקצב מסחרר למכרזים ובנייה בעכו. החל מקניונים, מרכזי מסחר ותעסוקה שלא היו בעכו עד לא מזמן, ועד לשכונות ופרויקטים חדשים שמתוכננים ונבנים ברחבי עיר.

גם התפתחות צירי התנועה בצפון בשנים האחרונות וכביש עוקף הקריות בעיקר, קירב את עכו למרחק נסיעה הגיוני ממרכזי תעסוקה גדולים כמו הקריות ופארקי ההיטק הגדולים בחיפה ויוקנעם.

אחד היתרונות של עכו הוא שעוד נשארו לה קרקעות לבנייה עם נוף לים. ופרויקטים רבים ומגדלי מגורים נבנים על רצועת החוף ממש, כמו לדוגמא מגדלי אפגד, ומנרב על הים.

יתרון ענק נוסף שיש לרוכשים בעכו דירות זו הטבת המס שמקבלים מהמדינה!

כבר במשך כמה שנים המשקיעים בנדל"ן בעכו מבינם שעשו השקעה מצוינת. התשואות לדירות בעכו נעות בין 4-5% שזה הרבה יותר מערים אחרות. ואפשר למצוא בה דירות עם נוף לים במיליון ₪!

 

 מרפסות עם נוף לים. פרויקט מגדלי אפגד בעכו. הדמיה.

 

חיפה -

המטרופולין של הצפון, עיר נמל והשלישית בגודלה בישראל, עם רצועת חוף מרשימה ביופייה מצד אחד ונופי הכרמל הייחודיים מצדה השני.

המהפכה התחבורתית שעברה העיר חיפה בשנים האחרונות עם מנהרות הכרמל, כביש עוקף הקריות, המטרונית ומסילת העמק, הפחיתו באופן משמעותי את עומסי התנועה ומאפשרים ניידות ביתר קלות אל העיר ומחוצה לה.

גם המוסדות להשכלה גבוהה בעיר כמו הטכניון והאוניברסיטה מביאים לעיר סטודנטים רבים ברמה גבוהה והמטרה היא להשאיר אותם לגור בחיפה גם לאחר סיום הלימודים.

בחיפה, כיאה למטרופולין אזורי תעסוקה, מסחר והיי טק מרובים המציעים אפשרויות תעסוקה לכל האזור ומזמינים מוחות צעירים ואוכלוסייה עמידה ויציבה לגור בעיר.

זו הסיבה שיש ביקוש לדירות יוקרתיות בשכונות איכותיות וכמובן שהנכס העיקרי זה נוף לים מאזורים שונים בעיר, כמו לדוגמא פרויקט מנרב בשמורה אשר ממוקם על אחת הגבעות ולא בקו ראשון לים, אך בשל מיקומו הגבוה צופה אל הים.

בחיפה כמו בכל עיר מבוקשת המחירים שונים ממה שהיה ניתן למצוא עד כה בצפון המרוחק יותר אך עדיין פחות מת"א והמרכז.

 

 גם פרויקטים הממוקמים באזורים גבוהים של העיר זוכים לנוף לים. פרויקט מנרב בשמורה. הדמיה.

 

נתניה –

העיר הגדולה באזור עם רצועת חוף מפוארת ומושקעת, בתי מלון, מסעדות ומקומות בילוי לאורך החוף. נתניה הציעה הזדמנויות נדל"ן מצוינות בשנים האחרונות ונראה כי הצרפתים השתלטו בהתלהבותם על כולן, אך עדיין ניתן למצוא פנינות נדל"ן אל מול נופי הים במחירים שלא ניתן למצוא במרכז הארץ.

מחירי הנדל"ן בנתניה כבר לא מה שהיו וזינקו בצורה משמעותית, אך יש עדיין עתודות קרקע לבנייה בעיר וכל עוד יש ביקוש הבנייה בעיצומה.

גם הממשלה הבינה את החשיבות בהשקעה בעיר נתניה ופיתוחה והתחייבה להשקיע בעיר מיליוני שקלים לפיתוח תשתיות, מוסדות חינוך תרבות וכד'. בתמורה התחייבה עיריית נתניה לקדם תכוניות והיתרי בנייה לאלפי יח"ד.

אחד היתרונות של נתניה הוא שלאורך החוף ניתן למצוא גם בתים ישנים וגם חדשים ועכשיו גם דירות במגדלי יוקרה שנבנים ממש בקו ראשון לים כמו פרויקט דימרי בשמורת הים.

מגוון המחירים של דירות לאורך הים בנתניה משתנה ונע בטווחים מאוד גדולים.

 גם הצרפתיים אוהבים את הים שלנו ואת נתניה בפרט. פרויקט דמרי בשמורת הים. הדמיה. 

 

בת ים –

האחות הקטנה של ת"א וראשון לציון. אומרים על בת ים שהיא עיר המחר ושווה להשקיע בה כבר היום.

במשך שנים סבלה העיר בת ים מתדמית לא טובה, אך בשנים האחרונות מושקעים תקציבים רבים לשיפור תדמיתה של העיר בחזות, באיכות והחינוך בעיר.

הטיילת לאורך החוף עברה מהפך, היא שופצה והאריכו אותה עד לחוף ראשון. בעקבות שדרוג הטיילת זורזו תהליכי אישור ובנייה של פרויקטים הנבנים לארוך החוף בקו ראשון לים, והיתרון שהם עדיין במחירים רחוקים מאחותה הגדולה ת"א.

בת ים לא תישאר לעוד הרבה שנים האחות המוזנחת של ת"א וראשון לציון. בסופו של דבר משפחות ממוצעות שלא יוכלו לרכוש דירות באחיות הגדולות והיוקרתיות יעברו לבת ים והאוכלוסייה בעיר תתחזק וכך גם העיר עצמה.

משפחות ממוצעות יכולות להרשות לעצמן לרכוש היום דירה בקו ראשון ועם נוף לים, במגדלי יוקרה כמו

B-TOWERS, או אלקטרה על הים, במרחק נגיעה מת"א, במחירים שנחשבים למחירי מציאה לאזור המרכז.      

 

 כשהים נמצא בתוך הבית. פרויקט אלקטרה על הים. הדמיה. 

 

ושוב מתרחקים מת"א הפעם דרומה

אשדוד  -

אשדוד היתה ועודנה עיר קולטת העלייה הגדולה במדינה. במשך שנים התקבצו בה מכל העמים וכל הדתות ובנו עיר ייחודית המשלבת תרבויות שונות.

אשדוד בנויה מרובעים אשר כל רובע תוכנן לתפקד בפני עצמו. בכל רובע מרכז מסחרי, מרכזי תרבות, מתנ"ס, מוסדות חינוך ושירותים לקהילה משל עצמו.

במשך שנים תפוקת הבנייה בעיר היתה נמוכה ומחסור הדיור בעיר הוא גדול מאוד. לאחר מאמצים רבים שהשקיע ראש העיר נמצאו פתרונות ושטחים שניתן יהיה לבנות בהם. יש תוכנית מתאר חדשה לעיר שאמורה להתפרסם בקרוב והתכנון שבשנים הקרובות יבנו אלפי יח"ד חדשות.

באשדוד רצועת חוף מרשימה, עם נמל ומרינה, וטיילת עם מסעדות ומקומות בילוי לאורכה.

גם באשדוד ניתן למצוא דירות בקו ראשון לחוף, ונוף לים הפתוח במחירים שלא ניתן למצוא במרכז הארץ. פרויקטים חדשים ומגדלי מגורים יוקרתיים כמו פרויקט מגדלי הדקל – 5 מגדלים  עם כמעט 700 יח"ד הממוקמים ממש על רצועת החוף.

 

 5 מגדלי יוקרה בקו ראשון לים. פרויקט "מגדלי הדקל". 

 

אשקלון –

עיר בתנופת בנייה עצומה והפכה בשנים האחרונות ליעד מבוקש למשקיעים. אשקלון ללא ספק מתחדשת, אלפי יח"ד חדשות נבנו ועדיין נבנות ברחבי העיר.

גם הממשלה ראתה את הפוטנציאל האדיר של אשקלון והתחייבה בהסכם גג להעביר תקציבים אדירים לפיתוח והקמת תשתיות לשכונות חדשות, מחלפים, תחנת רכבת, פארק תעשייה והייטק.

באשקלון רצועת חוף מיוחדת הגובלת עם הפארק הלאומי, טיילת משופצת שמתחילה במרינה וממשיכה לאורך כל החופים עם מסעדות ומקומות בילוי.

פרויקטים רבים וחדשים נבנים ממש בסמוך לקו החוף כמו פרויקט FERIRON ELITE שנבנה בקו ראשון לים ומציע דירות רבות עם נוף לים הפתוח.

מחירי הדיור באשקלון עדיין לא עלו בהרבה בהשוואה לשאר הערים בישראל, לכן ניתן לרכוש דירה עם נוף לים במחירים זולים בהרבה מערים אחרות.

כל החידושים האלו מעודדים ומזמינים אוכלוסייה צעירה ואיכותית לבוא לגור באשקלון, מה שמחזק את האוכלוסייה הקיימת ומחייה את העיר, כנראה שזה זמן מצויין להשקיע באשקלון.

 

 להנות מהים בכל רגע ולא ביוקר. פרויקט "פרירון". הדמיה.